Smag noget nyt

Dagen i dag er udnævnt til at være Danmarks “store smagedag”.

God lille hverdags udfordring:-)

Jeg kan huske da jeg var barn og vi besøgte min mormor og morfar, der fik jeg lov til at dufte til kaffen i kaffedåsen. Findes der nogen bedre duft?

Men duft er en ting, smagen er noget helt andet, og jeg har aldrig brudt mig om den. Faktisk har jeg ikke rørt en kop kaffe i 22 år, det skulle der laves om på i dag.

I mangel af Starbuck i nærheden, har jeg fundet et alternativ: Statoil. De tilbyder smagsgaranti og deres kaffe er fairtrade. Det må være i orden.

Latte er en af de mest populære kaffedrikke, og 2/3 del er varm mælk, den tør jeg godt prøve.

Dommen: Jeg smagte kaffen og jeg drak faktisk en hel kop, så jeg overvandt udfordringen. Men jeg kan sagtens vente 22 år til jeg skal smage min næste kop.

Nu er det din tur til at smage noget nyt. Velbekommen:-)

Skriv en kommentar